Lid worden

Wil je lid worden van Scouting Tarcisius Ede? Kom dan eerst 4 keer gratis meedoen aan alle activiteiten.

Voor enkele speltakken bestaat momenteel een wachtlijst. Na je aanmelding laten we je zo snel mogelijk weten of je direct lid kan worden, of dat je nog even geduld moet hebben.

Lid klimmen

Wat krijg je voor je lidmaatschap bij Tarcisius?

• Bijna elke vrijdag of zaterdag opkomst (moment dat de groep samenkomt).
  • Lidmaatschap van Scouting Nederland.
  • Minimaal twee weekendkampen per jaar. (tegen een kleine, extra vergoeding)
  • Allerlei groepsactiviteiten, zoals De Boerenkoolfuif, Sint Joris & Pieperdag.
  • Vier keer per jaar het Scouting Magazine
  • Jaarlijks een nieuwe, digitale Scoutcard waarmee je kunt profiteren van heel veel ledenvoordeel, waaronder korting in de ScoutShop.
  • Je kunt kamperen op de ruim twintig Labelterreinen van Scouting Nederland.
  • Je bent tijdens Scoutingactiviteiten verzekerd voor aansprakelijkheid en ongevallen.
  • Je kunt voor jezelf en je familie voordelige verzekeringen afsluiten.
  • Je bent automatisch lid van de wereldorganisaties WOSM en WAGGGS, zodat je deel kunt nemen aan internationale evenementen en op Scoutingterreinen in het buitenland kunt kamperen.
  • Vrienden voor het leven!

Kom eens meedoen!

Contactformulier

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact op nemen om je uit te nodigen voor een kennismaking met onze groep. Je doet mee en je kijkt of scouting wat voor jou is. Na vier keer kijken kun je je via de website inschrijven.

Wachtlijst

Het aanbod van het aantal leden is soms groter dan het aantal beschikbare vrijwilligers. In dat geval hanteren wij een wachtlijst.

Om een leuk en veilig scoutingspel te kunnen bieden is het namelijk erg belangrijk dat de verhouding tussen het aantal leden en leiding goed is, maar ook dat de aantallen per leeftijden gelijkmatig verdeeld zijn over een speltak. Hierin volgen wij de richtlijnen van Scouting Nederland.

Zodra er een plekje is, wordt je uitgenodigd om vier keer gratis en vrijblijvend mee te doen. Als je enthousiast bent, kun je je via de website officieel inschrijven als lid. Wij geven nooit inzage in de wachtlijst vanwege de AVG wetgeving.

Lid hamer

Liever gelijk beginnen? Word vrijwilliger en skip the line!

Als vrijwilliger bij Tarcisius mogen jij en je gezin altijd lid worden ondanks de eventuele wachtlijst. Kijk op onze vrijwilligers pagina of er iets voor jou tussen zit!